Awkward-moments, lite jobb, lite skola, lite träning, lite babysitter!

05.56, jag vaknar av mig själv alt av Theodors skrik, osäkert där. 06.28, min moppe lämnar hemmet tillsammans med mig. 06.42, stressar in på jobbet, äter en macka och inser att jag glömt plånkan i skolan dagen innan, där i låg nämligen mitt stämpelkort. Lite awkward nog hjäper löne-tanten mig att fixaT!

Efter det har dagen rullat på. Käkat pannkakor på resturang, haft 2½ chilla lektioner och åkt runt på moppen. Även träning, body toning, efter. Värsta jag varit med om. Okej, inte värsta, men det var tufft!! Avslutade allt som allt med barnvakt. Mat liknande spya åt honom, mjölk med flajngor (flingor) till mig! Des quéstions? Comment?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0