Tränar för fullt men jag klagar ej. Pulsen på topp jag springer i mål.



Vad jag ska göra imorgonbitti? Nä först ska jag träna kl 07,00 och sedan börjar jag skolan 9.50, vaddårå? Känns fullkomligt normalt att träna Pilates 7.00-8.00 och sen börja skolan 9.50... sovmorgon är överskattat!!!! Det är min käre träningskompis Amanda som får mig att orka med dessa träningar, hihi ♥

Däremot blir det sova nu. Är klockan ställd på 05.15, ja då gäller det att somna i tid! Hörs imorgon och då kommer det, förhoppningsvis, både utvärdering på core-passet, spinningen med Charlie och morgondagenspass; Pilates! Älskar att det är träning för fullt!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0