Molnigt här i Khao Lak! but it doesn't matter I guess!

Här nere i Khao Lak visar himlen stora moln, men inte gråter jag mig olycklig för det inte. Faktum är att jag gärna har en dag off från solen. Men bara en dag, imorgon får den gärna återvända!!

Igår spenderade vi ju vår dag på en Longtail båt, bara vår familj. Vi snorklade, var i land på en dröm-ö och hälsade på vildapor! Riktigt bra dag med andra ord. Färg, ja det fick jag med. Dock en röd sådan som täckt min kropp. Till största del är det mina armar och lår som tagit del utav denna tomtat-färg. Jag kan ju meddela att mina lår kokar av värme. Not so good. Därför kör jag gärna på en day off från solen! :)

Hur har ni det hemma mina kära vänner?


Och hur underbar är inte denna bild!? Väldigt underbar tycker jag iallafall!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0