Löpning. Inspiration och göteborgsvarvet?

Malin Ewerlöf
Som jag nämnde för er härom dagen så är inspiration något jag älskar. Sist visade jag inspirerande bilder på inredning, sovrum. Idag ger jag en massa inspirerande bilder från löpning. Benen fullkomligt rycker efter att få snöra på sig löpardojjorna och bege sig ut på landsvägar och skogen för ett pass distans.
12 maj är jag med på startlistan till Göteborgsvarvet 2012. Om jag ska springa det eller ej har jag inte bestämt än, vet bara att jag är anmält och pengarna är på deras konto, men har fortfarande inte bestämt mig om jag ska spendera pengar på resan dit samt boende för att springa. Jag är ju inte i toppform. Men kul, ja det vore det!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Håller fullkomligt med.)

2012-03-22 @ 09:57:26
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0