Long time ago!

Wiho! Long time ago nu, kan man säga. Resten av resan ville jag strunta i bloggen och denna vecka har det blivit detsamma, att strunta i bloggen helt enkelt. Har hunnit med skola, gymmet 3 ggr, spinning en gång, löpning i massasuperdryga backar i ca 2,5 km samt en morgonpromenix på ca 45 minuter. Slutligen jobbade jag i torsdags! Mycket intressant...
Idag har jag varit effektiv. Runt 8.15 hade jag hunnit slappa 1,5 timme, ätit frukost, kollat på en film, gått en promenad med hunden samt handlat (!!). Man hinner med mycket när man är uppe vid 4.30!
Nu ska jag få i mig välförtjänt lunch, har rensat en överfylld källare hela morgonen......................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0