På tal om trött, det var en gång

Idag är jag så trött så att jag skulle kunna äta 7kg pölsa för att återfå min vanliga pigg-het. Eller nej, jag skulle inte äta pölsa för något i världen, but you got da point: jag är trött!
Igår sov jag hos farmor och även Caroline var där. Sov 5-6 timmar och det var way to little men, jag slapp jobba idag, fanns inte mycket att göra på jobbet today så jag har chillerillat! Ny sport-bh och nytt nagellack.
Nä men ja men nej... Jag ska inte tala mer, det blir så mycket onödigt snack när man är trött.
På tal om trött, det var en gång... Nähä, har jag redan tappat er? För länge sen? Hörs väl sen då...

Kommentarer
Postat av: mary

sv: tack :D

2012-06-29 @ 23:13:31
URL: http://maryphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0