Ingen mat och ingen sömn!


Ni fick ju bara höra om resan tidigare. Jag fortsätter med gnällig ton och berättar om min mat och sömn det senaste 48h!

Igår åt jag en macka till frukost och en banan till lunch. Under hela resan föreställde jag mig hur goood mat mamma fixat åt mig. Väl hemma visade det sig att mamma inte trodde att jag skulle komma hem, så jag åt lite yoghurt och somnade 19.15. Vaknade idag upp 9.45, har alltså sovit i 15½ timme! FEMTON OCH EN HALV TIMMES SÖMN!!! Aldrig sovit så länge..

Är baknykter sedan igårmorse och jag har huvudvärk, är trött och har sträckt vaden...

Att sova 2½ timme där man vaknar en gång i kvarten, efter att man festat en hel natt, är inte bra. HAHA! Men fan så BRAAAA vi hade det. PARTYYYY!


Såhär fräsh känner jag mig idag (inte).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0