Helgens resa! 14h tåg-båt-och bussresa på 33h, däremellan party, bad och ingen sömn!



Fredagen den 22 juni:
Vakna 07.30, gick upp, packade och åt frukost. 09.03 satt jag på bussen. Halv tio var jag i stan och då handlade jag två mackor, mötte upp pappa för att få min sovsäck och mötte 9:59 Anna&Isabelle. 10.09 var vi på tåget mot Sthlm. I stockholm bytte vi tåg till Alvesta och i Alvesta var vi framme 14:27. Buss till Växjö, väntade i 40 minuter, buss till Sandsbron, promenad på 15 minuter, båt till Storön. FRAMME. REGN, REGN, REGN. Såpabandy och mat och dessert.

Lördagen den 23 juni:
Därefter, PARTY. Vi dansade som galningar i två timmar. Sedan bastade&bade jag och ett par grabbs. Sedan snackade vi ett gäng fram till 06.30 och då gick jag till bädds. 7 somnade jag men vaknade en gång i kvarten, 9.27 tvingades vi gå upp. Halv tolv tog vi båten till Sandsbro, buss till Växjö, väntan i 60 min, tåg till Alevesta, väntan i 20 minuter, tåg till Sthlm, lite mer väntan, tåg till Uppsala, bussen hem till Bälinge! HOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0