Kärleksförklaring från min ängel!



En helt vanlig dag, går i skolan, kommer hem och käkar middag, slänger mig framför datan, checkar facebook och.... Men wait? Facebook? Stod det något intressant där? Jo, men det gjorde det nog. Men jaså, ett inlägg från Caroline, men check it out så att säga då!!

"Du är världens bästa vän. Vi har så mycket gemensamt men är ändå så olika på ett väldigt bra sett! I vår kommer vi göra världens bästa äventyr tillsammans  OCH det är inte det enda. Tur att man har möjligheten till ett långt liv, för hur skulle vi annars hinna med allt vi ska uppleva? Dagarna räcker inte till... Kände att du fick en fin kärleksförklaring officiellt på facebook men du är verkligen den bästa personen jag känner! Puss (&kram;))<3".

Det var trots allt ingen vanlig dag, fick mig en kärleksförklaring för vår vänskap! Tänk vad trofast vänskap kan göra en helt vanlig dag till en speciell dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0