Träning onsdagen 18 januari 2012


"Ler för dig, mot världen, för hjärtat!" Öhöhö!

Pust, pust, pust.
Så får man väl inleda ett inlägg efter att ha sprungit 10 km utan kondis?
Tog tag i mig själv och drog ut för att springa. Skulle sprungit 7km men sedan kände jag för att fortsätta. Bestämde mig då för att springa 14km men jag fick för jäkla ont i foten (pga isen över allt) så jag nöjde mig vid 10 km.

Igår morse gymmade jag en timma och på kvällen körde jag en timme skidor intensivt, så träningsvärken på baksidan av låren var ett faktum. Men under löpningen gick det finfint ändå! Nu är jag bara trött, igen värk! :)

Sååå... Onsdagens träning slutate på 10km på ca 65 minuter. Gäller att ta det lungt när man springer på is (kan dom inte sanda eller???), remember that!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0