Ingen bra dag idag alltså. Men imorgon kommer en ny dag som ska vara bra, alltså



Åkte hem för att plugga eftersom skoldatorerna inte ville samarbeta! Kommer hem, drar på datorn och min data laggar lika mycket den. Så pluggandet halkar efter mer och mer...

Ramlade på golvet, både igår och idag, pågrund av att kompisar bekanta rycker undan stolen när man ska sätta sig. Förstår inte humorn... Tumnageln gick också av på mitten när jag blev kittlad och försökte försvara mig. Ontontont.

Annars då? Nej, jag sov bara 3 timmar i natt efter att ha snackat i telefon med Carro i 4h och 45 min! Förstår ni att jag är trött och varför dagen vart så dålig? ;-)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Var det inte Jonas som gjorde det? :( Jobbigt läge! Dock var det kul när jag gjorde det på en lärare förra våren...! haha!

2012-01-29 @ 22:32:32
URL: http://amandatillenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0