Försovning och missad buss. Stängt fritids och överblivet barn. Kör på den.






Skulle gymmat idag med instruktör kl 11. Hur det gick? Nja, jag vaknade upp 5 minuter innan bussen skulle gå för att jag skulle hinna, dvs 9.55. Inte lika lyckat direkt.

Istället får jag se till att dra och gymma lite på egenhand i eftermiddag istället. För träning behöver jag! Fick också ett samtal från mamma att Linus är på Mickes jobb för fritids var tydligen stängt. Så nu blev jag måltavlan för att få hämta upp Linus där och göra något roligt med honom. Ja, jag vet inte riktigt jag. Jag fann ingen överdriven lycka i det, speciellt inte när det var träningen jag hade i sikte, haha! :-)

Nä, jag drar väl och hämtar min fina brorsa nudå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0