En träningsoutfit, steg för steg!


Lager 1: På med vinterlöparbyxor på benen och på överkroppen drar du på ett underställ som transporterar bort svett på bästa sätt men även håller lite värme. (Jag snodde broderns, woopwoop).

Lager 2: Fortfarande bara löparbyxorna på underdelen men på överdelen drar du på en tjockare träningströja med. Min håller värmen och transporterar även bort svetten som träger igenom från understället. En awsome tröja med andra ord!!

Lager 3: Sist men inte minst sista lagret som består utav min, relativt nya, träningsjacka. Håller emot vinden och gör så att jag syns i mörkret! För det allra viktigaste är att synas ute på vägarna i mörkret!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0