Att vi alltid spårar!

Nån timme efter att jag kommit hem från farmor igår så lyckades jag tvinga mina vänner att vi skulle köra på lite umgänge. 1 timme senare satt jag på bussen till Rikard hängde hemma hos honom igår och inatt tillsammans med Carro och Anton! Blev det gamla vanliga att varva skratt, prat och spelande tillsammans med brottning. Tänk att våra kvällar kan vara så spårade...Haha.

Men det är spännande det dära med att man är så sinnessjukt trött dagen efter en kompiskväll fast än att man sovit underbart i någon annans säng tillsammans med folk runt omkring en... Klev upp halv tio men efter frukosten varvade vi sovande med att kittla varandra fram till klockan halv tre! Woho.

Nu väntar bara plugg.... Som jag bävat för det! Jag orkar inte riktigt....

Snön håller sig kvar. Men mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0