3 saker om mig! U got it?



Vem är jag?

1. Jag är otroligt mörkrädd och rädd för ensamhet. Jag börjar inbilla mig saker och tänker "tänk om" så fort jag är ensam hemma. Låser oftast in mig på mitt rum då och hypiventilerar en stund tills jag lugnat ner mig lite iallafall.

2. Jag har svårt att förlita mig på folk. Jag litar lätt på folk med att jag kan vara mig själv, men jag har dessto svårare att kunna berätta saker som för mig är hemliga.

3. Jag har svårt att gråta inför andra. Minns inte sist jag gjorde det. Pratar jag med pappa i telefon kan jag börja gråta om det är något allvarligt, men jag skulle aldrig kunna gråta framför någon. Blir jag arg får jag lätt gråten i halsen men biter då ihop. Won´t be weak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0