2012 lopp!



Börjar kika ut liten lopp som jag vill och ska springa under 2012! Kanske ni kommer haka på mig och springa något?

25 mars: Premiärmilen.
21 april: Springcross.
12 maj: Göteborg Halvmara. (anmäld).
(19 maj: Stockholms brantaste).
30 maj: Blodomloppet Uppsala.
31 maj: Vårruset Uppsala.
9 juni: Paradisloppet ELLER 12 juni: Parloppet.
Juli: Runrundan i Stockholm, halvmara.
18 augusti: Midnattsloppet.
1 september: Tjejmilen.
8 september: Sigtuna stadslopp.
29 september: Lidingöloppet.
6 oktober: Tjurruset!

Så ser årets planer ut, kanske blir lite ändringar med men i stora drag är det detta jag vill delta på! :-)

Kommentarer
Postat av: Jonas Björkman

Eftersom du skrivit Stockholms Brantaste i parentes så vill jag bara meddela att anmälan nu är öppen på www.stockholmsbrantaste.se. Kom och spring :)

2012-02-08 @ 14:20:53
URL: http://www.stockholmsbrantaste.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0