Streetdance med Amanda, tumbs up!!



Dansade Street idag på gymmet tillsammans med Amanda. Och det var såå himla kul!! Dansade det ju en termin under åk 8, men slutade sen när mina två vänner också slutade. Men det kändes bra att återuppleva denna roliga dans och få svettas en massa. Tog ut rörelserna ordentligt och då slutade det ju såklart i lite svett, men ack så kul!

Nu åker jag ju till Thailand imorgon (jag veeeet, jag tjatar) så inget gym för min del. Men jag vill ändå träna lite. Tänkte försöka ta 1h simträning 3 ggr/vecka medan jag är borta (gärna mer), ta strandpromenader och sedan köra lite styrka inne på hotellrummet! Så det iallafall blir någonting :).

Brukar ni träna på semestern? Puss.♥

Kommentarer
Postat av: EllenOtendal

Jag tränar ALLTID! Om jag åker till värma ställen så gör jag situps när jag solar :) hehe



sv; Jaa! :)

2012-02-25 @ 00:03:26
URL: http://ellenotendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0