Solbrända tomater är dem allihop, förutom jag!



Är på hotellrummet och chillar efter en slappardag vid poolen. Mor, Micke & Viktor har bränt sönder sina kroppar totalt och jag kan inget annat än att hånskratta! Blev mobbad igår utav familjen då jag använde Linus Bamse-solskyddsfaktor 30. Men skratta bäst som skratta sist, för här sitter jag med huden väl i behåll medan de ligger under solparasollet och åmar sig. HAH!

Hann med en Thai-massage idag också och det är ju sååå skönt!!

Nu ska jag dra på bikinin igen och sedan ta en tur ned mot havet, kanske kolla solnedgången. Ja det vore på sin plats, en trevlig avslutning för denna pool-dag. Senare ikväll blir det byn för shopping och middag! Hur är erat väder hemma? :-*

Kommentarer
Postat av: Carina

Du är verkligen jätte fin i håret, du passar skitbra i´t=))



Mer bilder på havet så man får drömma sig bort.



Kram och syns snart=))

2012-02-28 @ 13:11:41
URL: http://carinaahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0