Morotskakebakning! Go for it!


Torres hängde med oss både igårkväll och imorse! Men lycka? ;)

Igår åkte jag hem till farmor för att spendera min fredagkväll där! Men, jag påbörjade ju en förkylning i torsdags och igår kväll blev det värre. Strax före nio slocknade jag i soffan med boken i handen. Så mycket till sällskap, det var jag ju inte.

Idag har jag varvat sovande med läsning. Boken jag just läst ut var himelsk bra. Precis i min boksmak! Nu väntar bakning istället. Morotskaka tänkte jag ge mig på! Åt det en gång i sjuan då vi bakade det på hemkunskapen. Dock lade vi på glasyren för tidigt så den smälte och blev som vatten. Men bättre lycka denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0