Lov imorgon, vi är glada, vi lever livet! (lov=liv, liv=lov!)


Halv(hel)kass bild på dagens!
|Jeansleggings: MQ|Tjockiströja: (hör&häpna)
Hööks|
Simpelt idag.

Kan ni tänka er, att imorgon klockan 13.30 får jag LOV! Och därmed håller det i sig i tre veckor framöver. 1 veckas sportlov och 2 veckor utomlands. Jag kan inte annat än att känna mig glad.

Lovet har också börjat planerats för fullt. Pulkaåkning med åk1, lite scoutgrejs med Caroline, tjejmiddag med gamla tjejorna och så vidare. Känns underbart.

När jag ändå är igång här, måste bara digga att livet och lovet är oerhört lika till skrift. Är det att man menar att livet liksom är komplett när man har lov eller? Kör på den, inget liv utan lov! Dessa ord får sätta punkt för mitt inlägg! ;-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0