Köpa läsk, mange bjuder. köpa häst, mange bjuder. köpa dator, pappa bjuder? ;-)

Godmorgon på er!
Såhär på morgonkvisten har jag hunnit med att baka scones, och även ätit dom. Dagens plan var att köra pulka med klassen men pågrund av vattenbadet som befinner sig utanför fönstrena så ställde vi in det. Istället ska jag köpa en ny dator idag. Behöver en till skolan. Känns ganska bra. Tänker ha med den till Thailand och bland annat kolla på film på planet. Min fråga då är ju, vilken film ska man se? Någon idé?

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: men visst är den, jag älskar den :D



Har du haft en bra söndag då? :)

2012-02-19 @ 19:32:39
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0