Hotellfrukooost!!



Mums! Just ätit en rejäl hotellfrukost och min mage sprängs förmodligen inom en snar framtid. Så. Himla. Mätt!! Lite bröd, yoghurt med flingor, yoghurt med fruktsallad, färsk juice och en massa annanas och vattenmelon. Annanas är jag lite allergisk mot så kan ju säga att min tunga gör lite ont för tillfället,haha! Men vill man ha något gott får man lida, typ.

Blev även överycklig när jag såg en stooor skål med jordgubbar. Lite undrandes över varför ingen redan käkat upp dom så började jag lassa på ett par stycken på min tallrik. Upptäcker sedan att det var tomater. Men va faaasiken då? Jordgubbar och annanans är ju det som får livet värt å leva. Wiho! :-D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0