Konditionstest står på shemat

Här sitter jag i lugn och ro, och plötsligt fick jag väldigt bråttom. Bara för att jag börjar 10.00 betyder ju inte det att jag ska åka hemifrån 10.00, det tar ju en stund med bussen...
Konditionstest, ja det är vad som står på shemat idag på skolidrotten. Vi ska springa 2,5km på tid och sedan ska vi använda den tiden till ett projekt i vinter, jag berättar mer när det närmar sig! Jag hoppas i varje fall på en bra tid och att jag orkar pressa mig själv :-)
Har även glömt att berätta om midnattsloppet, och det ska jag inte göra nu heller, det tar vi ikväll eller under helgen, jag lovar! Men, det var GRYMT :-)
Hörs sen, nu blir det en rush till bussen, aaahh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0