Träning 5/7



Dagens träniiiiiing då!
Cyklade från Björklinge till Viksta och tillbaka, alltså 2 mil ungefär. Körde snabbt tempo, ca 25 km/h. Varvade mellan en MTB-cykel (trooor jag det var) och en tävlingscykel. På MTB:n var det sjukt tungt att cykla i snabbt tempo, haha! Men på tävlingscykeln vare chillerill. Sjukt nice om vi säger som så ;)

Men direkt efter cykelpasset så körde vi ca 20-30 min (kanske 20 min effektivt och de andra 10 min lite slapp, he-he) i terräng. Sjukt kul och sjukt jobbigt. Ska dra ut någon dag, kanske fredag, och springa i terräng. Det vi körde idag var bra för det var snårigt och backigt så kondisen byggdes jaoooo! ;)

Nu blir det sova!! Hörs imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0