Gårdagens träning 3/7



Hann inte slänga upp ett inlägg igår med dagens träning så kör det lite kortfattat nu! :)
Igår fick det bli milen. Var dock iskallt och blåste som fasiken. Sprang ut till Ulva kvarn och tillbaka (=ca 9,8km) och jag fick tiden 59 min&45sek! Är faktiskt riktigt nöjd. Men jag får ändå skylla på motvinden att inte tiden blev bättre ;) Fyfan. Ska springa milen nån mer dag och då verkligen få bra tid. Satsar nu på att ta midnattsloppet på under 58 min, kommer nog klara det lätt men hellre att jag säger för hög tid än för låg och då blir besviken ;)

(Slänger upp dagens träning i ett eget inlägg om en stund! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0