Hemma


Nu är jag hemma...tyvär!
Jag som hade det så mysigt där uppe. Men tråkigt nog var jag sjuk nästan hela veckan. På söndagen åkte jag bara nån timme, sen satt jag en timme i bilen och väntade tills vi fick stugan.  På måndagen låg jag i soffan heeeela dagen, orkade knappt stå så att åka skidor var inget alternativ. På onsdagen piggnade jag till lite grann så jag åkte nästan två timmar men sen försvann alla styrka och efter lunch var det soffa som gällde.
Men hela dagen igår åkte jag!! :D Och om jag hade kul?? Svar:JA! Jag har nog aldrig skrattat sådär mycket, trodde jag skulle dö.

Men back to reallity! Skolan imorgon så jag måste verkligen sova nu. Vi hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

sov sött xD hoppas morgondagen blir underbar kram <3

2011-01-15 @ 00:48:39
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Söt bild! :)

2011-01-15 @ 10:27:34
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0