Gymmet!



FOTO:PappaMODELL:Jag

Idag var planen att ta sig in till gymmet för att gymma en stund! Men är man trött så är man. Men jag ska alldeles strax bege mig. Halv elva bussen känns vettigt att ta!

Jag har föresten hittat en mycket bra sida med ett träningspogram för att springa 10 km inom 12 veckor. Passar mig perfekt då jag ska vara med i Premiärmilen 27 mars(tror jag att det är!) och löparpogramet är klart runt 20 mars ;) Sen får jag nog korta ner den en vecka eller två så jag hinner springa 1 mil ett par gånger innan loppet :)
Men jag ska lägga upp träningspogramet vecka för vecka så ni också kan haka? ;)

Kommentarer
Postat av: josefine

Ställ gärna frågor i min frågestund :D

http://everythingbyme.blogg.se/2011/january/fragestund.html

2011-01-04 @ 13:06:54
URL: http://everythingbyme.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du länka hemsidan?

2011-01-04 @ 20:51:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0