Elina träningen




Sorry för den dåliga uppdateringen men igår var Michaela här :) Vi fotade, snackade, kollade på TV, spelade spel osv. Var mycket trevligt :)

Denna dag har spenderats med hästen då jag hade hoppträning för Elina!! :D Dock var jag inte så nöjd med passet. Direkt efteråt känndes det totalt värdelöst men nu när jag låtit det sjunka in lite så känns det åtminstonde lite bra :) Han var dock väldigt framåt (för mycket), lyssnade inte för skänkeln, ville helst inte stanna osv. Men å andra sidan red jag dressyr sist i oktober och hoppning sist innan jul och däremellan har jag bara ridit ut. Friday har ju hoppat lite, men det är med mamma.

Men en ny dag kommer imorgon och då är det hoppning igen för Elina. Då blir det mera banhoppning så jag hoppas både jag och Friday vaknat på en bättre sida då :)

I´m out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0