Linus 6års kalas


Självklart skulle matbordet dukas upp med Ben-ten saker såsom duk, tallrik, mugg och servett ;)

Jag innan släkten kom för att fira 6-åringen, min bror Linus ;D

Paketen som Linus fick av mig,pappa och Viktor! (Innehöll en kassapparat med massa funktioner samt massa leksaksmat som han kan sälja ;))

Pojken blåser ut ljusen :D

Inte så många bilder, men ni fick se lite åtminstonde :)
Nu ska jag städa lite sen blir det kanske Ikea idag igen :D Ojojoj, jag börjar få pli på familjen då de frivilligt säger att vi borde ta en sväng till Ikea ;)

Kommentarer
Postat av: Michaila

Grattis i efterskott till honom :D



Sv. Ja eller hur var den fin :D

2011-01-07 @ 19:30:40
URL: http://michaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0