Godisförbud

Jag har nu bestämt mig, tillsammans med pappa, att ha godisförbud!
Jag ska inte äta godis varannan månad detta år. Men förmodligen kommer jag inte vara fullt sträng med mig själv och kanske äta något gott på 'högtider'. Exempelvis födelsedagar, påsk, midsommar ect!
Men det ska bli spännande att se hur jag klarar resten. Är rätt så envis av mig så det klarar jag nog!! I februari har jag t ex vart utan läsk i 3 år, och 2009 åt jag inget godis på ett heeelt år.
Jag kommer nog klara detta galant, och jag ska uppdatera er hela tiden hur det går ;)

Igår och likaså idag har det gott bra! Fast det är klart att när man går in på ett café och får beställa en macka med grönsaker istället för en fet bakelse så svider det ju lite i hjärnan. Men det går bra och efteråt känns det ännun bättre.

Någon mer som har eller ska ha godisförbud detta år? :)

Godbye candy, hello healthy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0