Yesterday (is history but still a mistery, what happend?)

Okejokej!! Sluta tjata, jag SKA berätta om friluftslivet igår!

Klockan 09.00 så gick bussen från skolan ut till Almunge. Därifrån började vi vandra runt kanske kl 10.00. 13 km var det sagt att det skulle vara, men när vi trodde det var 4 km var så va det tydligen 6 km kvar, vilket resulterade i att det blev 15 km! Pigg' å gla' kexchokla', ungefär så sade vi igår efter dessa 15 km. typ.

Sedan grillade vi korv till lunch (in my mat-team iallafall), sen lite "kluringar" (haha!), sedan lite middag (fiskpaket & ris, awsome), sen mys vid brasan och slutligen sova i vindskyddet!

Jag, Sara & Martina and the four boys lyckades hamna i det byggda vindskyddet, det av trä alltså. Spindlar överallt for your information! Men fyfan! Har aldrig haft så kul i hela mitt liv när alla fick panik utav en spindel i taket. Samtidigt som jag skrek och kippade efter luft i ren panik så asgarvade jag åt den absurda situationen! ASUM!

Nä men det var saker som var sjukt roliga och saker som...ja..man inte vill minnas HAHA!


MYYYYS!! As I said... :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0