Bullar.Ogjord picknick.Städning.Mat.Löpning(?).



Just tryckt ytterligare en nybakt kanelbulle! (Jag och låtsasfarsan brukar dock säga kaaneeliipoolla, med lite finsk dialekt sådära!). Anyway! Skulle picknickat idag med 3 vänner, men två av dom drog sig ur så vi struntade i det helt! Blev istället lite bullbak med mor min och sedan har jag städat. Damsugit bakom min soffa och min stora tv-bänk. Plus putsat fönstrena (i mitt rum iaf, plus hallen) MEN DUKTIG CHEY DÅRÅÅ!


Nu,dock, mina vänninor(&vänner) så ska jag få i mig lite mat och sedan dra mig ut på en löptur (?). Ciaooo!!

Kommentarer
Postat av: fina mej

ciao

2011-08-09 @ 21:16:41
URL: http://nej
Postat av: Kajsa

Sorry att jag inte kom med idag <3 GRYM header förresten! :O <3

2011-08-09 @ 22:10:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0