Stolt över min prestation


Bilden är så snygg. Jag vet.Typ.

Trött trött trött!
Tuff dag igår! Rullade mot Sthlm med Jonas familj runt ett. Blev två korta ärenden där innan vi drog mot Söder för att börja fixa inför midnattsloppet. Jonas och hans pappa var funktionärer där förståår nii. Så vi kanske var där runt halv fyra, fyra och inte först tjugo i elva sprang jag. Fyfan alltså. Tufft vare.

Värmde upp vid nio med lite kortlöpning och stretching. Då kände jag mig totalredo för att loppet. Men sen kvart i tio ställde jag mig i startfållan och då fick man hoppa lite upp och ner för uppvärmning. Mer än så gick inte. Så i startfållan fick jag stå i typ 50 minuter. Drygt, hade velat haft bättre uppvärmning precis innan.

Iallafall. Alla drog på hårt i början och för att inte bli nedsprungen fick jag också hålla det tempot vilket var synd. Kände mig trött efter 2 km och hade håll. Men kämpade ändå vidare. Väl i mål var jag faktiskt nöjd över min prestation men jag kände på mig att tiden skulle bli dålig, vilket den också var när jag kollade sen!

Men är ändå så nöjd! Vet att jag inte hade kunnat springa snabbare någonstans under loppet när jag tänker tillbaka. Jag kämpade så mycket jag kunde, jag var helt slut i mål och jag är helt slut idag. Det var mitt mål med första tävlingen. Nästa tävling kan man lägga upp mera taktik och veta vad man ska träna på osv. Men just denna tävling blev inte tiden bättre och inte heller min prestation, som redan var maxad på topp!


Långt inlägg! Vi hörs senare. Puss xoxo stolt tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0