Hajjpatt



Hajjpad dag idag rå'! (hajjpad är mitt nya ord som jag själv hittat på(tror jag, elr det kanske finns hah?), hajjpad jag vet..) Iallafall! Drog till min f.d stad HARBO(!!) idag! Lycklig över att inte bo kvar där, haha. Vi drog dit på mopparna vilket tog 1000 år! :) Nädå, men tre kvart iallafall, typ.

Hamnade vid Laksjön där vi drog upp en eld. Drog till affärn för att köpa kåw (korv). Affärn var stängd. Vi åkte till mitt gamla hus. Vi drog hem! Jag åt mat (kåw, stektpotatis och ägg+lite pizza från Linus). Jag drog till Lövstalöt för 1,5 timmes cykling med Elin! Dagen var alltså bra. Bra men hajjpad!

NU: Ut med Izor, ringa pappa, packa inför skolan, sova! Hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0