För lite vätska minst sagt!


Muuummmsiig bild at moi, på Ålääänd!

Jag är totalt sluuut! Bara för er som undrar assåå. Sju timmars sömn och vätskebrist efter en tuff träning, jag menar, osmart eller vad? Det där med lite sömn har jag att skylla på brorsan som väckte mig allt för tidigt. Men vätskan som jag inte drack efter tävlingen, är nog mitt eget fel. Det ända jag drack efter tävlingen var ½ glas sportdryck och ½ glas vatten plus en banan. Väl hemma fick jag i mig nåt glas mjölk och en liten macka, sedan rulla jag i säng. Under dagen har det också vart några glas mjölk jag fått i mig i form av vätska. Inte först två-tiden insåg jag mitt misstag och drog i mig nån liter vatten plus ½ liter saft! Hehe.

Men man lär sig av mina misstag. Efter nästa tävling häller vi i oss minst 1 liter innom loppet av 30 minuter efter mål. Så slipper jag ligga inne dagen efter och kalla mig "sjukling"! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0