Bilder från myrträningen

Vid 2 tillfällen i somras var jag med på myrträningen i Bjk (sk "onsdagsträningarna", as u know?). En del utav er frågade vad myr var för något -så jag låter bilderna tala för sig själva! Dock kan jag förklara för er lite tröga (skämt åsido) vad en myr är! Det är typ gyttja, vatten, gräs, lera osv. Sämst på att förklara. Men ja som på bilderna ;)


Hahaha mysigt? ;)

Mumsig mark! Rätt igenom det blötaste av denna del körde vi 70/20! Jag dog. Bokstavligen typ.

Äntligen lite torr mark! Dock sumpmark så man skönk igenom lika mycket ändå. Vi vart lurade. Fuck it!

Lite lekar. Och ja, jag vet, skidåkare är störda! Vem annars kommer på sådana lekar??

Mysigt?

Här skulle ALLA (även jag) hoppa längdhopp! Poängen, enligt tränarna, är att när man hoppar så långt man kan tar man ju i och dessto hårdare man hoppar dessto mer fastnar man. Tränarna skratta. Småbarnen skratta pga leran, jag grät. Nästan iallafall. Innombords åtminstonde.

Mer bilder vill jag inte bjuda på! Ni bör må tillräckligt illa av bilderna redan och känna tillräckligt med medlidande för att jag tränat i detta. Tack på förhand för att ni tycker synd om mig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0