Allt är lidande (jag pluggar buddhism)


Knåpade ihop lite coola bilder igår i Picasa. Eftersom att jag inte är bra på Ps så kör jag på Picasa, haha ;)

Nu håller jag på med lite So-plugg! Jag har prov imorgon inom hinduismen och jag är inte taggad. Resten av klassen får ha det på torsdag istället, men eftersom jag tycker det är skönt att få det överstökat så fort som möjligt gör jag det imorgon. Tror faktiskt jag har koll på det mesta så det kommer gå bra :)

Ikväll eller imorgon lägger jag upp mina köp från igår. Bara julpynt, inga kläder ;)

Kram!

Kommentarer
Postat av: simones

vilken fin hund!

2010-11-17 @ 14:57:34
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0