Fin besök i mellandagarna


Fotograf: Linnea Modell:Jag

Åh vad jag längtar tillbaka till Torquay! Eller kanske inte till Torquay, men till en varm strand med alla vänner som var med mig på språkresan.
Men vet ni vad? Jo min vän Katja kommer förmodligen ner hit i mellandagarna då jag är hemma själv :D De dagar vi planerat att hon ska vara här är måndag-torsdag. Då blir det åtminstonde 2 hela dagar för måndag och torsdag går kanske bort lite. Men 3 nätter! Jag är så glad för jag har längtat efter min Katja♥
Jag skulle ju egentligen åkt till henne på höstlovet men i sista sekund ställdes det in eftersom att Katja fick förhinder.

Men nu känner jag att detta börjar bli lite långt, men jag är iallafall såå glad att hon kommer hit! :D Katja är en fin liten flicka♥

Kommentarer
Postat av: Sissi

sv; tack :)



åh, vad härlig bild!

2010-11-30 @ 19:06:57
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0