FY FAN VAD ARG(!!!!) JAG BLIR!!

Nu måste jag få skriva ett litet aggresions(stavning?)inlägg, var ju längesen vi hade ett sånt ;)

Men till saken...
Jag sitter här med gråten i halsen för jag blir så JÄVLA förbannad! (Japp jag är så förbannad så jag tänker inte ursäkta språket!) Läste idag på Aftonbladet.se (gammal annons från 25/6) att dom ska förbjuda bla Amstaff och pittbull i Dannmark och de som redan finns ska få bära munnkorg och kort,kort koppel! Asså det är ju djurplågeri. Och om det skulle komma ex en arab(INGET RASISTISKT MENAT tog bara en utlänning jag kom på) och våldta någon tjej i Sverige, ska vi då förbjuda araber från Sverige? Svar: NEJ! Antagligen inte.....

Asså jag blir bara så förbannad så det finns inte så mkt mera att säga förutom att jag hoppas av hela mitt hjärta att de inte blir förbjudna i Sverige, för jag vill nämligen ha en pittbull ev amstaff när jag blir vuxen och flyttar hemifrån! Och en sheltie dårå...och ha kvar min Iz så länge som möjligt. Men det fattar ni nog endå! :)

Här kan du läsa hela artikeln: KLICKAHÄR! :)

FY SÅ SÖT! :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0