Tränings-söndag, minst sagt!

På två minuter hade jag packat väskan med träningskläder. Pannkakan som jag fem minuter tidigare slängt i mig stod mig upp upp över öronen. In i bilen mot staden. I all hast kastar jag mig in i gymmet, bokar ett pass och byter om.
 
Kommer någon minut försent in på passet StepUp1&Tone som börjar 13:30. Fram med sakerna och sen var det bara att köra. Kondition på stepp och sedan lite styrka, 75 minuter. Trött!
 
45 minuter mellan tid. In i gymmet och upp på löparbandet. 15 minuter snabb löpning.
 
Kl 15:30; Power Yoga i 75 minuter. Förjävla skönt!!!
 
Så 4 timmar hängde jag på gymmet, varav 3h var aktiv träning! Step up, tone, löpning och Power Yoga! Man hinner mycket på en söndag!
 
Nu är jag så trött så jag snart avlider... Imorgonbitti ska jag tidigt till staden för att springa en vända innan skolan. Skönt ;-)
 
Ey homie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0