Jag har pressat ur ALLT ur min kropp

Ett spontanpass klockan 11:30. Det är fredag, 14/9, och egentligen borde jag vara trött men jag är pigg tack vare att skolan startar 4,5h senare än vanligt. Jag har glömt mitt gymkort men det löses väl på plats.

Kommer in i salen efter att ha bytt om. Fram med bräda, matta och tunga vikter. Klassen startar, upp med stången på axlarna och tjugo-minuters knäböj av olika slag påbörjas. Mina ben skakar efter två minuter, men jag kämpar. Benövningar, ryggövningar och magövningar. 55 minuter senare är vi klara, döda, svettiga och överlyckliga. Med en underbar instruktör har jag pressat ut ALLT ur min kropp, jag har aldrig någonsin svettats så mycket, och känslan är underbar!

För ett halvår sedan gick jag på ett likadant pass och jag vet att jag älskade det, detta pass är inget undantag – jag älskar Ass’n ABS passen! 49 av 10 möjliga tummar upp!


Wohooo!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0