Det är bokat och klart, där i november åker jag ner

Jag är en människa som har svårt att älska nuet till hundra procent. Jag kan älska och njuta av nuet, men jag ser alltid framemot någonting som är längre fram. Därför älskar jag mina små listor i punktform där jag stolpar upp kommande roliga saker.
 
Min resterande tid av 2012 består av:
  • Min födelsedag. 16 oktober blir jag 17 år, WOOHOO!
  • Höstlovet! Vad jag ska göra? Det vet jag inte, kanske något roligt, kanske bara slappa!
  • UTLANDSRESA!!!!! Det är bokat och klart, där i november åker jag ner till varmare breddgrader. Sol, bad & snorkling. Kan ni gissa vart jag ska?
  • 1 december. Julmånaden börjar. Det är bakning, julklappshandling, julpyntet ska upp, det är mysigt och underbart. Jag älskar nog julen!
  • Julavslutningen. Ytterligare en termin är avslutad och jag kan släppa all prestationsångest, åtminstonde för ett tag.
  • 24 december & 31 december. Vem älskar inte självaste julafton, och framförallt; nyårsafton!
 
Listan kommer nog fyllas på, men det är det här jag ser framemot just. Det är en massa flera småsaker också, men detta i stora drag! :)
 
Vad ser du framemot i höst?
Looking foward!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0