Underbara glädje!

Jag fortsätter vara sådär galet glad! Denna vecka har varit den bästa detta året. Jag vet inte varför, men jag är så galet glad hela tiden. Det händer så mycket småsaker till höger och vänster som gör att jag ler eller brister ut i skratt, så jag får aldrig tillfälle att sluta vara glad. Haha! Det är en underbar känsla!
 
Denna vecka har jag varit på IKEA med bästa gänget, middag på stan, träning och häng. Igår hade vi fredagsmiddag bestående av tacos med gänget sedan övernattning och imorse lagade grabbarna bacon och ägg till frukost, LYX! Varje skoldag har vi även planerat för övernattningen i skolan nästa vecka, och bara tanken av det hela får mig att le. Jag, med en vän, var även iväg och berättade om vår skola för andra SYVAR, samt fick nya möten uppbokade! 18 oktober blir första mötet inför det och sedan sker det stuff den 8 november, om jag minns rätt!
 
Jag är så lycklig, glad, harmonisk, kärleksfull och kreativ för tillfället, och det är underbart.
 
Haha, jag finner inga ord för min glädje och lycka, utan jag skriver bara samma ord om och om igen. Men; denna vecka har varit den bästa på länge och jag är gymt glad för mina vänner och mitt liv! :-D
 

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

åhå så mys! tacos är bäst :D

jo visst äre jobbigt med jackor haha... men jag behöll dendär! den blir nog perfa: billig och lagom varm :D
PUSS

Svar: TACOS ÄÄÄÄÄÄGER!!
Jennifer

2012-10-07 @ 23:01:29
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0