mina vänner är bäst!<3

Galet hur jag kan vara så förälskad i måndagar. Det är absolut bästaste dagen på hela veckan! Eller jag älskar alla dagar, men måndagar är nog faktiskt bäst. Jag springer omkring i skolan sjunger, studsar och kan inte sluta le. Samma visa varje måndag. Och kanske varje dag. I ett år, sen jag och mitt gäng blev Vi, så har jag varje skoldag varit överlycklig. Jag bara älskar mina vänner, vi har det så underbart tillsammans, det går inte att beskriva i ord, men det är bara BÄST!

Som idag, vi drog till Ikea, jag och 3 klasskamrater. Åt köttbullar, jag fick prinsesstårta, åkte vagn, kollade på möbler och skrattade. Och inte en sekund kunde jag sluta le. Jag är bara så galet förälskad i alla mina vänner. Dem är bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0