Löpning, bakning och en väldans massa sömn

 
Tog mig just en löptur på ca 4 km. Kände att det behövdes då jag suttit inne hela dagen. Klockan sju ringde min klocka och jag läste ett sms från Olivia; "Jag kommer inte först halv elva. Kram". PEEERFA tänkte jag och somnade om. Halv elva vaknar jag av att Linus pratar med något i dörren. Jag inser fort att det måste vara Olivia så jag kastar mig upp, rycker åt mig ett par kläder och springer ner. Sedan var det bakning i fem timmar som gällde. Vi har bakat kärleksmums och bullar i mängder. Detta ska vi äta på onsdagen på övernattningen. GRYMT!
 
Även om jag fick kasta mig upp i sömnen när min vän kom så var det skönt med 12 timmars sömn. Blev dock förvånad över att väckarklockan inte ringde klockan nio då den var ställd :S Underligt.
 
Nu ska jag plugga lite. Denna vecka är det mycket plugg men lite tid, så jag ska beta av så mycket som möjligt ikväll! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0