För det kanske är på dina axlar som jag blir komplett

 
Lite snö och lite regn, lite kyla och lite fuktighet. Jag vet inte vilket det är jag ska välkomna, en otroligt tidig vinter eller en otroligt kylig höst? För min del får vintern dröja ett tag till, jag föredrar när årstiderna går som det egentligen är planerat. En vår, en sommar, en höst mellan september och november och en vinter från december till kanske mars. Så låt oss säga att vi kallar detta väder höst fram tills första december, det kan jag leva med.
 
Jag vet inte riktigt varför det blev en update om det Uppländska vädret, men en uppdatering är en uppdatering, inte fyskam på det inte.
 
Om ett par timmar intar jag och bästis tåget mot Göteborg. Längtar. Jag har med mig dricka, pannkakor, pastasallad, fruktsallad och russin. Jag funderar på att göra en sockerkaka också, men jag vet inte jag, vill jag verkligen rulla av tåget i Göteborg?
 
Nu blev inlägget galet långt, att jag inte lär mig... Men när fingrarna väl börjat knappa på tangenterna så är det svårt att sluta, det är ju så galet kul att skriva!
 
En fin höstdag för sisådär en vecka sedan. Ja, det är höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0