I'll be the reason for your pain, and you can put the blame on me

Och så kom snön... När jag vaknade upp med min käraste vän imorse, slog en snabblick ut och upptäckte att snön låg kvar, så kändes det faktiskt ganska bra. Det lyser upp så fint. Kylan är också alldeles perfekt, jag ser dock inte framemot måndagens Rysskyla!!
 
För tillfället har jag tagit paus i pluggandet och ska snart ha prov. Fysikprov nämligen. Jag har ju lite att ta igen efter Egyptenresan...
 
Ikväll SKA och MÅSTE jag träna. Jag behöver det, mitt huvud behöver det. Jag tänker åka hem, springa en vända i snön, komma in, duscha, göra en kopp varm choklad och sedan slänga mig raklång i soffan och zappa bland värdelösa program. Sånt gillas! Två dagar kvar till första december, 3 dagar kvar till första advent och 26 dagar kvar till julafton, okej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0