En förJÄVLA bra träningsdag!

Vart försvann den där älskade träningströjan? Gone..
 
 
06:00 stod jag utanför ytterdörren iförd träningskläder och startade min powerwalk. Strax under timmen promenerade jag över fälten med ett lätt snöfall över mig. Jag fick gå fort för att få behålla någon värme, kylan knaprade sig långsamt snabbt in mot min kropp och snart var benen väl nedkylda.
 
Efter skolan blev det ett pass Ass'n ABS. Det är så JÄVLA roligt och så JÄVLA tungt. Ja, jag svär, förlåt, men jag måste verkligen betona det båda, det är sjukt kul och sjukt jobbigt. Punkt.
 
När jag kom hem kastade jag i mig en herrans massa mat. 14 köttbullar, massoooor med pasta och så lite ketchup. Och ett par glas med mellanmjölk. Sen fick jag frågan om jag ville springa ett varv i spåret, det var mamma som frågade. Upp och iväg för att avverka 2 snabba kilometer. Jag fick damp på hunden och stannade vid två, annars hade jag kunnat beta av 2 till.
 
Bra träningsdag och nu är jag så trött så jag gråter. Klockan är ställd på 5:20 för att gå ut på powerwalk. Jag vill inte tänker jag nu, men efteråt är det så underbart skönt. Är ni med mig?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0