NU är jag tillbaka!

Efter fyra dagar i London är jag tillbaka på svensk mark. Jag och Caroline, två sexton-åringar, klarade oss helt själva i en stor,stor stad! Shopping, promenader och sevärdheter är vad vi gjort till största del. Ca 7 timmars promenad har vi hunnit med varje dag, inte dåligt haha!

Nu när jag varit i skolan en hel dag har jag knappt varit ute. Rätt så rejäl omställning när man tänker mot våra 7h promenad/dag de senaste fyra dagarna! Fast jag är trött så jag dör efter för lite sömn efter resan i natt så ska jag dra mig ut på en löptur.

Så fint väder vi har hemma!!


Såhär var vårt väder i söndags, ni hade finare väder antar jag? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0