Bowling, pizza och besvikna ting



Ikväll har jag, tillsammans med marknadsföringsgruppen på Kunskapsgymnasiet, varit och bowlat samt ätit pizza. På min bana, där jag spelade med 3 andra, kom jag på andra plats under båda rundorna! Inte illa pinkat om jag ska vara helt ärlig.

Pizza orkade jag inte så mycket av, men av det jag fick i mig var det en smarrig pizza med bearnaisesås samt oxfilé mm.

Har pluggat senaste timmen inför näst näst sista uppgiften vilket är svenska. Vi ska skriva en essä imorgonbitti. Därefter ska jag färdigställa en religionsuppgift samt redovisa lite i fysiken. Sedan är jag HELT KLAR FÖR ÅKURS ETT!!

Men, alla bra ting har ett "men", fick just lite besvikelser översköljda i skrivande stund. FAN, så arg man blir på vissa ting och personer, även om dom betyder mycket (!!). Drar täcket över huvudet istället så höres vi till helgen! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0